Wat is “Google AdWords”? De vraag is erg interessant. Dit is wat Google zelf schrijft over zijn contextuele advertentiesysteem: “Google AdWords is een snelle en gemakkelijke manier om op Google te adverteren, ongeacht uw budget. AdWords-advertenties worden weergegeven naast Google-zoekresultaten en op inhouds- en zoeksites in het steeds groter wordende Google Netwerk, waaronder sites als AOL, EarthLink, HowStuffWorks en Blogger. Met dagelijkse Google-zoekopdrachten of paginaweergaven in het Google Netwerk, zullen uw Google AdWords-advertenties worden gezien door een groot publiek. ” Als je je verdiept in het onderzoek, zie je veel verschillen met de hierboven genoemde systemen van contextueel adverteren, hoewel het nauwelijks de moeite waard is om ze met elkaar te vergelijken. De meeste producten van Google hebben een hoge mate van integratie van de ene service in de andere. Een voorbeeld is de link “Google AdWords – Google Analytics”. Het statistiekensysteem van Google Analytics zelf is een zeer krachtig hulpmiddel om met een website te werken. Hiermee kunt u achterhalen hoe gebruikers uw site hebben gevonden, hoe ze ermee hebben gewerkt, en kunt u de bezoekerservaring van de site verbeteren. U kunt ook de ROI van uw website verhogen, het aantal conversies verhogen en meer geld verdienen. Het kan zelfs worden gebruikt als u AdWords niet gebruikt, aangezien het een op zichzelf staand Google-product is. Dus waarom moeten we het AdWords-account aan het Analytics-account koppelen? Het antwoord is vrij eenvoudig: het rendement op uw investering in online adverteren verhogen. Als we naar het technische niveau gaan, zullen we na het ‘koppelen’ van deze twee services niet alleen uitzoeken waar gebruikers naar onze site zijn gekomen, maar we zullen ook kunnen bepalen hoeveel van de gelukkigen de eigenaar zijn geworden van de goederen (services) die worden aangeboden door de geadverteerde site (als we het hebben over website verkopen op internet) en vele, vele andere zeer belangrijke indicatoren (kosten van een applicatie, veelbelovende onderwerpen in contextuele advertenties, de meest populaire producten, pagina’s die kopers “wegjagen”). Mogelijke situaties:
Laten we elke situatie afzonderlijk bekijken. U had al een Google Analytics-account Bent u begonnen met adverteren en wilt u de effectiviteit ervan volgen? Het antwoord op deze vraag is heel eenvoudig: koppel gewoon uw AdWords-account aan Analytics. Wat doen we:
U heeft alleen een AdWords-account
Mogelijke fouten Het kan gebeuren dat wanneer u een bestaand Analytics-account aan een AdWords-account koppelt, u een nieuwe gebruiker heeft toegevoegd met een login van het AdWords-account en beheerdersrechten, maar bij het koppelen schrijft het systeem “0 accounts om te koppelen”. Dit kan worden veroorzaakt door: Bij het toevoegen van een nieuwe gebruiker bent u vergeten zijn type als beheerder op te geven Uw Analytics-account is al aan een ander AdWords-account gekoppeld In dit geval moet u een nieuw account maken (in uw Analytics-account) en, nadat u een nieuwe gebruiker heeft toegevoegd, een koppeling maken met uw AdWords-account Na een klein aantal manipulaties kunt u de effectiviteit van advertenties volgen en beslissingen nemen op basis van de rapporten van het statistiekensysteem van Google Analytics, gericht op het vergroten van de winst.
https://www.webdeveloper.today/2021/11/getting-strted-tailwindcss-for-amp.html |
https://webdevelopmentapp.com/nl/development.html |